פרופ’ איסי דורון הציג את חזון הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות במסגרת הפגישה לקראת המעבר של המרכז הרפואי כרמל לבית החולים החדש שיוקם בקרית אתא

שיתוף:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
המשתתפים בפגישה לקראת המעבר של המרכז הרפואי כרמל לבית החולים החדש שיוקם בקרית אתא

הנהלת המרכז הרפואי כרמל מקבוצת כללית והנהלת אוניברסיטת חיפה נפגשו לפני כשבוע בבית החולים, כדי לדון בהידוק שיתוף הפעולה בין המוסדות לקראת המעבר של כרמל לבית החולים החדש שיוקם בקרית אתא.

בפגישה השתתפו ד”ר אבי גולדברג, מנהל המרכז הרפואי כרמל, ונשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ’ רון רובין. כמן כן נכחו בה דורי בז’רנו, המנהל האדמיניסטרטיבי של כרמל, שגם יזם את המפגש, ד”ר שרון קמה, אחראית מקצועות הבריאות ומנהלת תחום האיכות והבטיחות, פרופ’ ווליד סליבה, יו”ר רשות המחקר, וסגנית המנהל ד”ר שני ברוש.

מטעם אוניברסיטת חיפה השתתפו פרופ’ ישראל איסי דורון, דיקן הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, פרופ’ אפרת שדמי, סגנית הדיקן למחקר, רחלי בליפנטה-אפוטה, ראשת המנהל של הפקולטה, וליבי כהן, ראש אגף נשיאות וקשרי חוץ.

פרופ’ דורון הציג את חזון הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, שמובילה מחקר אקדמי פורץ דרך שמשפיע על החברה ומשנה את המציאות, בין היתר בזכות שיתופי פעולה עם מוסדות הבריאות המובילים בצפון. “שיתוף הפעולה המחקרי בין חוקרי האקדמיה ורופאי בית החולים הוא הדרך הטובה ביותר להגיע לפריצות דרך שייטיבו עם האוכלוסייה כולה. בידי אנשי האקדמיה ובידי הרופאים ועובדי מקצועות הבריאות יש ידע רב, ושיתופי פעולה מסוג זה מאפשרים לנו לשתף את הידע הזה, להבין לעומק את האתגרים והאפשרויות, ובסופו של דבר להעניק שירותי בריאות טובים יותר. הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות גאה על כך שהיא מכשירה את דור העתיד של מנהיגי הבריאות בישראל, ושיתוף הפעולה הזה מחזק עוד יותר את היכולת שלנו להבטיח להם את הנגישות למוסדות הבריאות המובילים בצפון”.

לקריאה נוספת אודות פגישה זו:

https://www.colbonews.co.il/health/155704/

https://newshaifakrayot.net/?p=311878